پدیده، تا ۲۰۲۷ در بارسلون ماندنی شد جوکر باارزش‌ترین بازیکن NBA شد کاپیتان دورتموند در راه لیگ فوتبال آمریکا کاپیتان سابق ایران در کینگزلیگ نحوه خرید بلیت بازی تراکتور و گل گهر+ قیمت و لینک خرید پیشنهاد تمدید برای ۴ پرسپولیسی شکایت باشگاه سپاهان از مدیران پرسپولیس زمان بازی رئال مادرید و دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا - فصل ۲۰۲۴ نتیجه بازی برگشت بایرن و رئال مادرید در لیگ قهرمانان+ ویدیو گل‌ها| صعود آقای آنچلوتی به فینال ویدیو خلاصه بازی برگشت بایرن مونیخ و رئال مادرید در‌ لیگ قهرمانان ویدیو گل دوم رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول بایرن مونیخ به رئال توسط دیویس (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری یک مجمع تک کاندیدای دیگر در هیات‌های ورزشی خراسان رضوی | رئیس هیات شمشیربازی استان انتخاب شد پخش زنده بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین افتخار آفرینی کاراته کاران خراسانی در آسیای مرکزی بازگشت پورعلی گنجی به تمرینات پرسپولیس دلسوزی یک شمشیر باز برای جواد نکونام دفاع مدیر ورزشی اینتر از خرید طارمی پژمان جمشیدی در تیم پرسپولیس!
سرخط خبرها

ساعت و تاریخ بازی تراکتور و سپاهان در لیگ برتر | جنگ بعد از افطار

  • کد خبر: ۲۱۹۶۳۲
  • ۱۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۳
ساعت و تاریخ بازی تراکتور و سپاهان در لیگ برتر | جنگ بعد از افطار
تیم‌های فوتبال تراکتور و سپاهان در مسابقه عقب افتاده هفته شانزدهم لیگ برتر، عصر فردا به مصاف هم می‌روند.

به گزارش شهرآرانیوز، مسابقه حساس تیم‌های فوتبال تراکتور و سپاهان از ساعت ۱۹:۳۰ فردا (چهارشنبه ۱۵ فروردین ماه ۱۴۰۳) به مصاف هم می‌روند. این بازی که بخاطر حضور سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا عقب افتاده بود در شرایطی برگزار می‌شود که دو تیم در حساس‌ترین شرایط خود قرار دارند.

در حال حاضر تراکتور با ۳۸ امتیاز در رتبه سوم جدول قرار دارد و برد در مسابقه فردا می‌تواند جایگاه سومی این تیم را اثبات کند، اما شکست در این مسابقه می‌تواند پرشور‌های تبریزی را تا رده پنجم پایین بیاورد. در سوی مقابل طلایی پوشان دیار زاینده رود ۳۷ امتیازی هستند و در رده چهارم جدول قرار دارند. پیروزی در بازی مقابل تراکتور می‌تواند سپاهان را به رتبه سوم برساند و شکست در این بازی هم می‌تواند جایگاه این تیم را یک رده نزول دهد.

دو تیم در شرایطی به مصاف هم می‌روند که شاید خیلی‌ها انتظار داشتند باتوجه به بازیکنانی که جذب کرده اند در جایگاه بهتری قرار داشته باشند، اما لغزش سپاهان در چند هفته متوالی و عدم نتیجه گرفتن تراکتور در بازی‌های بزرگ، باعث شده تا دو تیم فعلا برای تصاحب جایگاه سومی باهم مبارزه کنند.

این همه در حالی است که باتوجه به سبک بازی دو تیم انتظار می‌رود یک مسابقه با خلق موقعیت متعدد گل‌زنی و نیز گل‌های بالا را شاهد باشیم. سپاهان با ۴۰ و تراکتور با ۳۰ گل زده بهترین خطوط حمله را در لیگ امسال دارند و همین اتفاق نوید یک بازی جذاب را می‌دهد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->